31. En manlig förebild

Haha, ja då måste jag säga min pappa :)
Folk läre tycka att jag är världens tönt, men mina föräldrar ÄR mina förebilder.
Blir jag hälften så bra föräldrar som dom så är jag gla :)

Pappa har nog slitit lika mycket som mamma min för oss.
Och för mig.
Kan inte ha varit lätt att vara pappa till mig för 6-7 år sen.
Men han kämpa på han :)

Pappa är en sån som ser typ butter ut, men är oftast väldigt glad :)
Han är jätte rolig att disskutera med!
Älskar dom få gånger vi åker bil, bara han och jag, för det blir alltid väldigt givande samtal.
Sen så kan dom va givande på väldigt olika vis :P
Som ibland blire bara nonsen snack :P

Pappa är en sån som känner ALLA!
Tex så är det helt omöjligt att gå på stan med han om man vill få nå gjort :P
Om jag ska på sjukhus/hälsocentral/tandläkare eller liknande, så har jag gärna med pappa.
För då hinner jag inte oroa mig eller bli rädd ( är väldigt sjukhusrädd) för han örssar så mycket så man hinner inte :P

Jag älskar min pappa, och är glad att jag har just han och ingen annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0