35. Min släkt

Alltså, min släkt är bäst! :D
Den är då stor om inge annat :P

Mammas sia:

Gammelmormor Astrid och Gammelmorfar Eskil har 12 barn.
Och dom barnen har i sin tur jätte många barn.
Som i sin tur har några kids.
Som i sin tur har börjat fått några barn :)

Pappas sia:

Farmor Anna fick 9 kids med 3 olika karlar :P
Dom i sin tur har många barn.
Som i sin tur har några barn.

Summan av kardemumman är att jag har en JÄTTE släkt!
Och det är jag så himla gla över :)
Älskar min släkt, ingen är klok på en fläck.

På sommrarna så invaderas Strömbacka av massa Brandtare,
så där äre guld att vara. Synd att det inte händer så ofta bara.

När Larsson/Skott/Björklund ses så ser det ut som cirkusen har kommit till byn.
För av nån anledning så har varenda en antingen husvagn eller husbil :P
Oftast blir det hos farbror Rolle som vi ses hos, å då ser hela gårn ut som en campingplats :P

När jag va yngre va det mindre roligt att ha sån stor släkt, för mamma och pappa fick alltid reda på allt man gjorde,haha!

Nej, men släkten är bäst, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0