43. Skriv ett brev.

Hej framtida jag!
Jag hoppas att jag har ett bra liv och att jag har lyckats uppfostra sonen till en någorlunda lyckad unge.
Jag hoppas också att jag kanske till å mä har hittat ett jobb som jag inte är allt för le på.
Om jag känner mig sj rätt så bor jag nog fortf kvar i frigge, men förgoppningsvis i en större bostad.
Kan tänka mig att jag fortf  har kafferep med Emmyn och att jag fortf går ut ibland och beter mig som 18 år.
Men snälla jag, om jag gör det, säg att jag iaf har lärt mig att dricka mycket vatten och ta en resorb när jag kommer hem på nattkröken!
Om jag har fått nått ryck och kanske tom har utbildat mig till något, BRA JOBBAT!
Förhoppningsvis har jag fortf en karl som älskar mig, om jag inte ha fått nån knäpp och kanske bytt till tjejer.
Eller fått nån ålders nojja och skaffat mig en 15 år yngre boy toy....
man kan aldrig säkert veta med mig.
Aja, så länge jag inte har färgat håret blått än så känns det ganska lugnt.
Och snälla du, säg att du har tagit tag i träningen!
Jag älskar mig, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0