Å maj gard!

I fredags sissådär på kvällsia så satt ja å kolla på Tre Kronar när jag börjar känna mig lite ochill i kroppen.
Under natten blev det tusen graders feber, feberyrningar å grejjer.
Vakna på morgon å trodde jag skulle döö!
Men då hade man ju jussom boka in en dag på isen med friends, så jag tog några piller å somna om.

Kom tametusan iväg också, vart först ishäng sen bastu häng.
Me dååligt sjuk ja vart sen då.
Nu, snart en vecka senare, kan jag med säkerhet säga att jag kommer överleva.
Är just nu bara jätte snorig, men annars mår jag helt okej :)


Få se vad man ska hitta på idag då.
Jag lyckades snika åt mig en stund på fejjan, men Emil börjar lessna nu.
Ska försöka få i mej lite lunch, sen får vi väll busa lite, han å jag :)


Tja rå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men det var väl lätt värt det :D Var ju så jävla kul!!

2011-02-18 @ 08:30:26
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, att det va ja! :D Grym lördag må ja säga :)

2011-02-18 @ 09:49:45
Postat av: Elina

Haha, att det va ja :D Grym lördag må jag säga :=

2011-02-18 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0