Arbetsstatus: Mamma

Japp, det är mitt jobb.
Å jag kan i ärlighetens namn säga att det är det bästa jäkla jobb jag någonsin har haft! :)

Linkan har ju börjat jobba så nu för dagarn äre ju bara jag å Emil hemma.
Lite långtråkigt måste jag erkänna. Blir ju bara att man luffsar runt hemma.
Det skulle gärna få komma fler å hälsa på, men jag vet inte riktigt vart alla är.
Dom flesta jobbar väll..och pluggar. Men det finns ju kvällar å helger ^^

Läre säga att jag trodde mer om vissa människor.
Och ja, det är några fingrar som pekar ut nu.
DIG tex. Och helst DIG!

Men men....man får väll va glad för dom få man har kvar.
Tänk va lite man är värld bara för att man inte kan gå ut å supa skallen av sig varje helg.
Till er kära vänner... FUCK U!!
Kan säga att mitt liv är sååå jävla mycket mer givande än ert!

Nu i allt snack om vänner, faan va sugen jag blev på Emmy :P
Haha, i`m comming for you.
Nä men henne vill jag gärna träffa snart. Snacka skit å bälja kaffe, yes oh yes!


Aja, i övrigt så fylls mina dagar av en massa bus me Emil.
Finns inte vad jag älskar den lill myran :D
Å den senaste veckan (!) så har det sprängt ut hår ur huvve på han.
Jisses, blir nog lik mej på den punkten med :P


Tjao, hej!

Kommentarer
Postat av: jonny

japp, så är det snuttan, vänner har man för livet, med eller utan barn...

Inte bara du som har en grym hårväxt....hahaha

2011-02-07 @ 22:15:01
Postat av: Nathalie

Jag vill träffa er! :/ :) Så tråkigt att vi bort så långt ifrån varann. Var ju evigheter sen vi träffa varann ju.. Trök!!

2011-02-08 @ 05:51:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0