Fredag hela veckan

Idag äre fredag, men för en annan så äre ingen större skillnad på dagarna.
Imorse så vakna emil vid halv åtta.
Då ville mamman somna om, men det går ju inte när man har ett lill kid brevid en
som klöss å nypps.
Så jag busa lite halvhjärtat med han tills han spydde i mitt hår.
Aha, tänkte man då, hur tusan ska jag hinna duscha?
Är inte det lättaste när man är sj med Pemil.
Så jag bjöd hem pappa å Anna på morgonfika :P
Eller kaffe, dom tog med fika bröö :)

Nu sover Emil förmiddags sovningen, å härne sitter ja.
Får se om det dyker upp en viss Hannah Bärlin idag å hälsar på :)



Jag å H.B skolavslutningen i 7:an :)

Kommentarer
Postat av: jonny

med lite tur kanske det finns fikabröd kvar till Hanna när hon kommer....

2011-02-18 @ 12:20:07
Postat av: Hannah

Jag har lite flyt nu så ;)

2011-02-18 @ 12:35:30
Postat av: Elina

Haha, ja tänka sig att det faktist finns det :P Din dag idag Hannah :)

2011-02-18 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0