Helgen!

Så va den helgen slut å.
Speler ingen större roll om det är helg eller vecka :)

Fredan va väldigt lugn.
La Emil vid sex, Linkan drog å spela innebandy å ja va hemma å chilla framför datorn bara :P
I lördags så sov Emil hos pappa å Anna, å jag hängde med Linkan på lan,haha :P
Vid åtta va jag döds trött å va halft på väg hem, när Nico övertala mig att följa med på fest i Ljusdal ist :P
Så dit for vi, å jag är glad att jag följde med.
Va vääldigt lugnt, men roligt att kömma iväg å träffa lite nytt fölk :)

Idag: hämta Emil hos pappa min, sen va det bara söndags chill.
Som sagt, en väldigt CHILL helg :P

Nä, nu ska jag skära upp en bit butter kaka som Ejmy köm med i fredags
och kolla på Hide and seek :)

Cha Cha!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, fan va kul att du drog iväg på fest då! Det behövde nog du! Puss och kram

2011-02-21 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0