Skoterns dag

Men jo du, idag äre skoterns dag :)
Sitter å väntar på att pappa å resten av familjen ska kömma å hämta upp mej med
skotrarna nu, sen ska vi brumma vidare till ängebo.
Ska bli så jäkla roligt att åka skoter :D
Förra vintern va ja ju så jäkla gravid så jag våga jussom inte åka nå.
Utifall man skulle köra åt helvete eller nå.
Sen vet ja inte om jag skulle få plats att åka bakom nån heller :P
Stor kula jussom :P

Läre inte ta nå bilder.
Har en skit mobil, sen har ja tappat bort laddarn till kameran.
Men det kan ju tänkas att nån annan knäpper av ett kort eller två.
Isf så tror ja att ja snor en bild å häver upp härne :)

Kanske skriver ett inlägg sen när jag är hemma.
Om jag inte blir gris stressad.
Ska ju tillbaka till ängebo ikv på after skoter :)


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0