Stämman

Jahapp, så va årets stämma över.
Som jag sa till mina vänner, det va nog roligare när man va 15 och smög omkring i mörkret och tjuv drack.
Men det är ändå nå visst med stämman.
Man kan passa på att träffa folk man oftast bara ser nån gång per år.
Man kan lyssna på lite härlig folkmusik utan att klassas som tönt.
Att sitta på en filt med goda vänner och sjunga botjitta med en öl i näven.
Kan säga att vi hade tur som slapp regnet medans vi va där.
Och självklart blev det inte hemgång förns runt 4 tin på morgon.
Men det va helt klart värt et.
Men jag känner att åldern börjar ta ut sin rätt, för galet va trött ja ha vare.
Har fortf en katt som vägrar gå på lådan, och idag så börja ja grina i köket
när jag började inse att vi nog måste ta bort henne.
Fast jag tycker att ja så gått som springer efter henne med moppen
så hinner jag inte alltid få bort allt pink på en gång.
Och det går inte att ha katt pink på gölve när jag har en 1 åring som kryper runt på samma.
Aja, vi ser väll hure blir.
Nu läre jag knarka lite och se om mina magsmärtor vill släppa så jag får nån sömn inatt.
Har även parkerat mig på soffan, för jag har kommit till en kritisk punkt när det gäller hur mycket mer jag kan tåla sambons snarkningar.
Blir nog en tur till apoteket för lite snarkplåster imorn.
God natt / Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0