Mitt i natta

Aha, sitter man här mitt i natta ist för att sova rå.
Har så jäkla ont i magen så jag får hälsa på våran rosa tojlett stup i kvarten.
Är inge, bara lite ostämt. Ätit lite fil nu iaf.

I lördags va man iväg på världens bästa klassfest.
Drack,åt,sjöng,drack,dansa,basta,DRACK,snacka,skratta å drack!
Va riktigt roligt.

Å snart äre midsommar.
Ska till s-backa först på fredan för den obligatoriska dansen kring midsommar stången.
Sen fara jag å Pemil iväg till pappa å anna, medans karln min ska iväg på dåligheter
med grabbarna.
På lördan blir det ofc strömbacka dansen.
Missa ju det förra året ( födde barn dan efter) så jag är riktigt taggad för det :)

Nä, försöka sova nu så man orkar med skitsnacks kaffet med Emmyn :)

Puss HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0