Fredag fredag freedag!

Idag äre fredag.
Fast den enda skillnaden mellan vardagar och helger är att linus är hemma :)
för mig är dom ganska lika.

Har varit ett uppehåll nu igen i bloggen.
Men jag har verkligen ingenting att skriva.
Mina dagar ser ju rätt lika dan ut så...aa

Förra helgen va vi hos mormor å jan i norrbo iaf på pimpeltävling :)
Va alla barnbarn som va inbjuden.
Plus våra föräldrar..
plus två barnbarns barn :)
Ingen fick fisk, men alla fick pris :D
Va ett sånt där klassiskt prisbord med massa olika saker,
så fick vi gå fram å välja en leksak :)

Fick även hem en klänning igår som ja hade beställt.
Typ skena till köppra sen hem, slet upp den å skulle prova.
Aha, vare fel storlek då.
Fick inte alls på mä den, alldeles för liten.
Får hoppas att dom har den i min storlek då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0