Award / Utmaning


Jag har fått en award/utmaning av Nathalie. Utmaningens villkor: länka tillbaka 
till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare 
till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig… Så petar jag i näsan :P Jag får verkligen panik när jag känner att det ligger en kråka och blockerar :P Och så pratar jag högt på engelska, för att öva liksom :P


2. Jag går aldrig hemifrån utan… SNUSEN!

3. Min blogg heter som den gör för att… jag heter så :)


4. Om jag vågade skulle jag… gö nå drastiskt :P Utbilda mig till nå helt otippat, klippa av mig allt hår eller hoppa fallskärm :P

5. Om 10 år kommer jag att… ha fullt upp med sonen som är 11 år :P Förhoppningsvis så har jag hittat en karl som älskar mig, och så har jag kanske en liten :) Hoppas att jag har ett bra jobb som jag trivs med :)
Jag utmanar Angelica, Ida, Britta, Hannah B och Moster Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0