Måndag

Måndag och planen idag är att åka in till Hudik på min första och enda lektion.
Eftersom Linkan ska jobba och Emil inte har dagis så ska han få va med styvmormorn Anna idag :)
Tycker han nog ska bli skojj :)
Helgen va rätt lugn.
Fredag va jag bara hemma å kolla på tv och sticka.
Lördag va vi i Gåsbacka och hälsa på, sen på kvällen blev det lite inflyttningsfest hos Westeberg och Melina.
Va rätt lugnt för en annan.
Roligt, men ganska mycket örss.
Va väll som det alltid brukar bli.
.
Söndan va ....ja, en söndag. Inte många knop då.
.
.
Nu ska jag nog sätta på lite kaffe å äta nån frukost innan dagen börjar.
Och funderar ni på varför jag har punkter mellan alla rader så är det därför att annars så försvinner mellanrummen. Då blir det bara en klump av allt.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0