Torsdag

Blev inget bloggande igår.
Synd, eftersom jag tyckte att jag har fått rätt bra flyt på det nu :P
Inte för att jag EVER skriver nå vettigt men.

.

Igår efter att jag hämtat Emil på dagis, haft den dagliga fikan med mamman så kom Simon och hämtade mig å Emil.
Simon är min låtssas lillebror och har precis fått körkort för dom som inte vet :)
Så då for vi till Gåsbacka och hälsa på en sväng.
Fick även med mig lite pryls från styvmorens loppis :)

.

Idag har varit en fika och skitsnackar dag med Emmy :)
Har även klurat lite på våra halloween outfits.
Tycker nog att dom är rätt bra, och det är nog absolut INGEN annan som kommer att va lika :P
Ska även ta oss en shopping tripp bara jag har fått mina pengar :)

.

Nu ska jag kolla vidare på Inglourios basterds som går på 6an.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0