Torsdags mys

Idag har jag fått haft torsdagsmys med min allra bästa vän nästan hela dagen :)
Satt och fika å snacka skit från 3 till 6.
Och så satt vi å kika på kläder och kom fram till att vi ska ta en shopping runda nästa vecka :)
Men det sjukaste va ändå när vi satt å diskutera halloween outfits.
Vill ju klä ut oss, men det ska va nå fult.
Satt å bolla lite förslag sen blev båda tyst å fundera.
Då kom jag å tänka på dom där två tjejerna i Grinschen filmen som är utklädd till 2 polkagris stänger.
Då säger Emmy:
" Vi kan ju alltid klä ut oss till polkagrisar"
Haha, hur sjukt va inte det rå ?!
.
Imorn är Linkan ledig så då ska jag passa på att storstäda.
Får absolut helt seriöst nå fel snart..... men så äre väll när man bor med 2 barn.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: pemmis

polkagrisen - sjukaste!!!!! :)

2011-10-20 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0