Waitin on a sunny day

Jäkla piss regn!
När det är så lite sommar så kan de väll för fan vara sommar å!
Aja, jag å Emmy togsaken i egna händer å drog till Gåsbacka å sola lite solarium.
Tog oss till att sola 2 omgångar var, så nu bränner de fint på kroppen min,
å alldeles röd i fejjan är ja även.
Hoppas det lägger sig tills imorn, för då jäklar äre vallen som gäller! :)
Sjukt taggad! Även inför helgen då de är stämma :)
Att få mys hänga med alla fina vänner.
Man måste ju bara älska livet ibland :)
Å sen äre måndag, å då kommer min älskade pluppis hem igen <3
Va även till H.B å fika idag efter solningen.
Satt å snacka skit med henne å Pernilla ett tag innan jag å Emmyt begav oss hem i.
Aja, gö lite te nu sen sova så man orkar med morgondagen.
Pss puss

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Aw vad fint skrivet av dig i kommentaren om homosexualitet och "avloppssex", fin människa du är! Fortsätt så. Vara lite öppenhjärtad och go'. Kram!



2012-08-06 @ 12:12:07
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Marielle

Ja det är så tråkigt att det ska sluta så. Men Elina var inte ledsen.

Kanske han någon dag kommer ångra att han inte ville.

Sluta inte tro på den stors kärleken. Han finns där ute! Kram!

2012-08-15 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0