Rubrik eller nå

Ja det blev inte nån resa till stan i fredags. 4 på natten fick jag AKUT magsjuka. Lovar, har aldrig spytt så mycket nån gång i hela mitt liv. Linkan fick hämta Emil på morron å sen fick han åka till farmorn.
Fort unnan mä ungen så inte han skulle få nå. Efter 12 timmars kräkandes så va man rätt slut.
På natten fick ja hög feber å vaknar av att jag ligger å feber yrar. Sen vare bara att sitta i karantän i 48 timmar.
Hämta hem Emil på söndag kväll å då mös vi som bara den eftersom han skulle till Linkan på måndag.
Men eftersom ja inte skulle gö nå speciellt den dan så gick vi inte på dagis förns kl 14.
Har fortf ont i magen eftersom jag inte kan äta nå efter helgen. Minsta lilla starkt så svider det som eld.
Va in till stan idag iaf å va på studiebesök på praktikplatsen :)
Ska vara på ateljen på CUL som gör saker som säljs på Härvan. Sy,tryck,måla,brodera m.m så jag kommer trivas skit bra där :) Å så verkar det va ett jäkla härligt gäng. 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah B

Lät ju inte så kul med magsjuka direkt, men skojigt med praktikplatsen :) Det lät ju riktigt roligt!! Nått sånt skulle jag också vilja gå på!

2013-01-22 @ 22:15:09
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0