Ont ont ont!

Har nog tametusan ont överallt just nu! Förr har det alltid hjälpt att lägga sig på sidan å bullat upp med kuddar överallt eller lagt sig i ett varmt bad. Men nu så fungerar ingenting. Känns verkligen att det är på sluttampen.
Vaknar även 50 gånger varje natt. Så fort jag ska vända på mig eller flytta mig lite grann så vaknar ja för att det gör så ont! 
 
I tisdags va vi iaf iväg på inskrivning på förlossningen. Lyssna på bebis, vägde, skrev på en massa papper och gick igenom allt för snittet. Prata även med narkosläkaren. Så nu är allt redy to go utifall det skulle hoppa igång innan det planerade datumet. Och japp, vi har nu ett datum. Ett alldeles bestämt datum då våran son kommer att komma ut. Men det håller vi hemligt ;)
 
Så nu gäller det att fixa till de sista här hemma. Igår va vi och hämta hem spjälsängen sen har vi börjat renoveringen av skåpet som ska bli skötbord. Ska även tvätta en hög med bebiskläder och lakan och försöka börja packa BB väskan. Men jäklar va nervös jag börjar bli.....
 
I lördags va det dags för Mats minneskonsert efter månader av planering. Emil lill skrot sov hos mormor och Pär och det hade gått så bra så. Konserten blev lyckad å grabbarna har gjort de så jäkla bra :)
Jag satt med magen i vädret och sålde fika med svärmor :) Men på slutet hade ja så sjukt mycket sammandragningar att jag fick vanka framåtillbaka tills Kalle skjutsa hem mig. Tog ett litet nattbad,gick å la mig sen var dom borta på morgon :) 
 
På söndan så fyllde jag 25 då! :) Inte skitkul att bli 25 men roligt att fylla år :) 
Hade världens bästa födelsedag :) Fick först lite sovmorgon eftersom Emil sov hos mormor, sen när jag vakna så fick jag frukost på sängen av världens bästa sambo :) Å medans jag låg å drog mig så åkte Mattias å Kalle iväg och handla å kom sen hem å gjorde tårta :) Under dan så kom hela familjen å fika. Fick en massa fina och bra presenter som jag är jätte glad över :) På eftermiddan så grillade vi och på kvällen så myste jag å Mattias framför en film :) Det är väll typ de som hänt sen sist. 
 
En av bilderna som Åsa Samuelson knäppte :)

Kommentarer
Postat av: Gelis

Ville bara skriva vad duktig du är <3 jag kommer hem i påsk och hoppas att få träffa dig då, och kanske till och med ett litet pyre, time will tell :) ta hand om dig så länge! Puss o kram

2014-04-03 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0