Hej hej

Igår va jag å karln in till staden. Va iväg på samtal hos en aurora barnmorska för att lugna lite nerver inför snittet.
Mattias verkar dock lugn som en filbunke å det väger upp bra mot mig som kan panika över lite allt möjligt :P
Fick en 100 % guidning hur ett snitt går till, från det att man kommer på morgon tills man ligger på BB.
Ska ringa imorn och boka in en inskrivning. Ta prover,träffa läkare å ordna allt så att allt är klart tills snitt dagen. 
Eller om det skulle hoppa igång tidigare så äre bara att åka in.
 
Hittills har ja bara vare så jäkla nervös inför sj bedövning. Stick in i ryggen....nä fy fan!
Men på senare tid så hare liksom slage mig att, shit, det kommer ju faktiskt komma en bebis! 
Jag ska bli mamma! Ifs för andra gången, men jag känner mig helt blank i skallen. Hur tusan gör man?
Å vad kommer Emil säga? Kommer han att vilja kasta bort han eller kommer han ta de med ro? 
Och pressen igen, här har du en unge, ditt ansvar,vårat ansvar, att uppfostra han till en bra människa.
Nä fy tusan....
 
Fast jag längtar tills de är dax, trött på att ha ont nu å inte kunna göra nått.
Längtar såklart efter lillkillen å :P
Hunnit tapetserat om i köket även. Skönt att de blev gjort innan.
Känns som att det är lite fullspäckade veckor nu fram till förlossningen.
Nästa lördag så äre minneskonsert för Mats Nylander på bion, söndag fyller jag år, sen äre april å då fyller Mattias år, de ska bli påsk sen äre dax typ.....ush,blir trött å nervös av att tänka påre.
Nu ska ja skura av lite i köket.
 
Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0