Söndagen

Igår vare söndag rå.
Vid elva så åkte vi iväg på första barngympan med Emil :)
Lillvännen min, blive så stor han nu att han börjat med fritidsaktiviteter :P
Tror nog att han tyckte de va roligt för han pratar redan om nästa söndag.
Efter det så skulle vi hem, men då blev han lite ledssen eftersom han skulle till oss och inte följa med pappa.
Han grina å då grinar ju jag å :( Så det va inge roligt.
Men efter lite fika så vart det bättre.
 
Sen åkte vi iväg för att knäppa lite kort på preggomagen. Tänkte ju även passa på att knäppa nån familjebild, men aa, jäklar va stelt å uppstyrt det känns :P Vet inte om det blev nån bild på alla oss tre.
Jag satt tjock med magen i vädre, Mattias satt å visste väll inte riktigt vad han skulle gö å Emil for runt som ett virr varr :P Längtar tills jag får se bilderna!! :) Kul att ha lite minnen hur man såg ut med magen med tanke på att den försvinner snart.
Åsa, som vi va hos och som fota, hade lite djur iaf. Så Emil fick hjälpa till att mata hönsen, han höll i en tupp ( skulle ja aldrig våga!! ) och så fick han följa med ut å ge hästarna hö. Å inte ett dugg rädd för nått, så han va även upp å satt på en häst :P Haha, ja min lilla skrutt unge, modig han :)
 
Idag äre bara vanlig måndag. Emil va på dagis en sväng men nu är han å Mattias ute å leker lite.
Ska väll göra mat om ett tag innan Mattias ska repa. På lördag äre ju dags för Mats minneskonsert så det blir väll fokus på det under veckan.
 
Å en sak till...kanske en sak för mycket. Men det känns som att mitt puppben ska gå av!!
Är sånt tryck neråt nu så att det känns som att man ska knäckas som ett ägg!
1 april ska vi ju på inskrivning, så tills dess får han då allt hålla sig inne.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0