Allvarligt

Just nu, som det känns, så tror inte jag att det är menat att jag ska ha en pojkvän.
Vart finns dom isf?
Om man inte ens kan få det att funka med ens soulmate, kan man någonsin få det att funka med nån då?
Och att man bara ska hitta idioter.
Hur lyckas dom dölja sin störda sida så jäkla väl?

Börjar på allvar fundera på om man ska byta sida.
Det kanske är meningen att jag inte ska ha en kille, utan en tjej.

Vilket fall som helst så börjar det bli jäkla ensamt.
Så om nån känner sig manad, så bjud ut mig på en date eller nå.....
kan inte bli värre lix.


Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag tycker förstås att du ska va kräsen som fan eftersom du inte är värd annat än det bästa! När det är menat dyker Mr right upp. Love you mitt hjärta!

2009-04-01 @ 08:54:46
Postat av: Anonym

Hej min lilla fis-kompis! Jag ville bara säga att jag tycker om dig! Vi syns i helgen! Pusspuss and fis fis /din friend 4-ever, Pemman.

2009-04-09 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0