84. 18-års dag.

Haha, ja ush va ska man säga :P
Va en fredag iaf.
Mamman och lillebroren väckte mig med kaffe på sängen.
Öppna presenter å så, sen åkte jag till skolan.
Kom hem, å då kom pappan.
Av han fick jag bland annat en HALV låda öl,haha.
När han skulle öppna lådan för att plocka ur mina öl så gjorde han det såklart med en kniv,
vilket ressulterade i en sönder skuren ölburk.
Rädda den i ett glas, som jag sen drack upp kl 4 på dan :P
Åkte till stan å förfesta hos Elisabeth med henne, Hannah, Stefan och Henrik.
Fick en gott å blandat ölpåse och en prinsess tårta :)
Sen åkte vi på bockarna.
Grejjen va att jag inte hade hunne fått mitt lägg än, så när jag väl va framme å skulle gå in
så fråga ju vakten såklart om jag hade lägg.
- Nej, men jag har det här, sa jag
och drog upp dagen HT med min grattis-18-års-annons :P
Stog ju när jag fyllde plus en bild.
Och tänka sig att det fungerade :P
Sen är minnet ganska lost :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0