Men nu så

Börjar det hända saker :)
Igår va jag in på upprop på CUL, och på måndag ska jag in på min första och enda lektion :)
Efter det så blir det att plugga på distans fram till jul.
Samhälle A och Historia B.
Ska faktiskt bli väldigt roligt :) Att känna att man gör nå vettigt om dagarna när Emil är på dagis.
Idag ska jag försöka få mä mig karln å röjja av altan. Läre passa på innan snön kommer.
Men innan dess blir det nog kaffe och strykning av kläder. Passa på innan sonen vaknar.
Jag somna gris tidigt igår. Va väll för att man va upp vid sex redan och flängt runt hela dan.
Men då vakna ja ju såklart vid tre och kunde inte somna om.
Men men, så äre.
Emil har fått en till period då massa tänder vill upp.
Vilket resulterar i en snorig, grinig unge som biter i precis allt.
Stackarn, gör nog väldigt ont kan ja tänka mig.
Idag låg vi på ett täcke på golvet och busa, när ungen tar sats och flyger på mig och biter mig JÄTTE hårt i läppen!
GUUUUD va ont det gjorde!
Fick fin putläpp iaf :P
Thats all for now....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0