Då å nu

Hitta en lista på el bloggo om hur mitt 2009 varit. Tänkte att ja skulle svara på samma frågor om mitt 2012. Skriver dom svaren med feet stil.
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Tog studenten :P
Bott ensammens för första gången. Eller jag å Emil har gjort det.
 
 
Hur har året 2009 varit för dig? - Va väll inge vidare i början av året, men sen blev det tipp töpp :)
2012 börja med skit, blev bättre, blev lite skit igen men nu äre rätt bra :)
 
 
Bättre än förra året? - Det tycker ja :)
Bättre å bättre... mjo, allt som allt bättre
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -Gladare, absolut!
Gladare, efter ett tag :)
 
Någonting du aldrig kommer glömma 2009? - De va ju iår jag träffa min dream man :)
Slutet av 2011 va då min " dream man" dumpa mig.
 
Har du flyttat under år 2009? - Njae....eller ja flytta ju hem till pappan
Nepp
 
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Har jag nog det
Absolutens!! Rätt många faktiskt :)
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp, Marcus fick ju ett lill kid på slut sia av åre :)
Henrik blev pappa till en söt liten tös :) Och Sebbe och Maria fick finaste Oline :)
 
Dog någon som stod dig nära? - Nej, tack och lov!
Nej, tack å lov!
 
 
Vilka länder besökte du? - Men det blev sverige hela åre
Sverige, sweden och el swedo.
 
 
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - En egen lägenhet!
En finan karl!
 
 
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Sista april :) Träffa ju finast första gången då :)
27 juni då lill skrutt fyllde 2 år :)
 
 
Största misstaget? - Ingen aning
Ingen aning
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Blidde ju en tur på sjukan pga magen då.
Mycket dagis sjuka och en operation som va lite tuff att hämta sig från ett tag
 
Bästa köpet? Men hallå?..... eller ja för fan, Lars W biljetter! :)
Ingen jäkla aning
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? - Utgångar på krogen med diverse tillbehör :P
Mat å sånt i guess
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Ingen aning...änna olika
2012 låtar.. Trumma trumma, flytta på dig, Somebody That I Used To Know, gangnam style, m.m m.m
 
Vad önskar du att du gjort mer? - Ganska nöjd
Solat!
 
Vad önskar du att du gjort mindre? - ??
Kollat på tv
 
 
Hur tillbringar du julen? - Med mina nära och kära :)
Men bästa familjerna mina :)
 
Blev du kär i år? ABSOLUT! Took in love!
Blev nog kanske lite det
 
Har du haft ett förhållande i år? - Men klart det!
Nope
 
Har du haft ett hemligt förhållande? -Nejje
Nej, inte ens det
 
Har du kysst en främling? - Haha...säkerligen
Ömm...mjo, har ja nog det
 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp.
Yes
 
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ömm..kanske
Japp
 
Har du skämt ut dig? - Alltför många ggr!
U know it
 
Har du varit ute en hel natt? - Japp
Jo du
 
Har du blivit tagen av polisen? - Nejje
Nej, men va kanske lite nära ett tag
 
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nepp
Nej
 
Har någon i din släkt avlidit? - Nepp
Nej
 
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nepp
Nej
 
Varit i slagsmål? - Nepp
Slagsmål å slagsmål....lite catfight kanske
 
 
Favoritprogram på TV? - Ingen aning
Greys, SATC, downtown abbey, vem vet mest...
 
Bästa boken du läste i år? - Twilight böckerna
Hunger games böckerna
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Köm inte ihåg...eller jo, en hälsinge ring :)
Kommer inte ihåg
 
Något du önskade dig men inte fick? - ??
??
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Inge spec, va ju måndag
Födelsedag 2012 bestod av en massa fika med släkten å sen på kvällen festligheter med vännerna :)
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Möjligt
Ett jobb å en karl å mindre sjukdomar 
 
Vad fick dig att må bra? Mina friends och min kära karl :) Å familjen ofc
Bästa jänterna Pemman å Gelis! Dom rädda mig detta år. Kärlek till er <3
 
Vem saknade du? Hannah Jonsson som stack till Tyskland!
Vänner som man inte träffar så ofta längre. Karlar som överger en. Broder som flytta bort
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte ja lova nå
Lova inget
 
Hur vill du att ditt 2010 ska bli? Bra såklart :)
Kärleksfullt :)
 

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Spännande, aldrig hört den kombon! Får testa någon gång :D

2012-12-21 @ 11:53:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Mamman

Mitt fina fina barn,du ska se att det kommer att dyka upp en fin karl,en massa kärlek och förhoppningsvis ett jobb nästa år <3 Och om inte,så har du redan många som älskar dej och bryr sej om dej! Du är bäst helt enkelt :)

2012-12-27 @ 14:39:43
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha tack! Ibland får man till det. ^^

Och hoppas du får i dig lite sushi snart då så du slipper sukta ^^

Svar: Haha, ja det hoppas jag å :) Ska dra med mig bästa vännen på sushi middag nån dag, även hon är galen i dessa råa fiskbitar :P
Elina Brandt Skott

2013-01-07 @ 11:38:21
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0