Städ dag!

Idag tänkte ja ta mä till å ha en städ å tvätt dag.
Kan säga att det behövs, så jag passar på nu medan Pemil är hos pappa sin.
Som förövrigt har snott nycklarna till källarn ( Linkan alltså, inte Emil) så när jag skulle tvätta upptäckte ja att jag fick ta å lugna mig till kl nio när Emil ska på dagis så linkan kan svänga in med nycklarna.
.
.
Igår blev det även en fikning med Emmy. Vad ja älskar den frienden!
Kommer nog aldrig hitta en bättre vän känner ja.
Vi firar förövrigt 14 som vänner i år.
Det ni :P
.
.
ä nu ska ja hinka lite mer kaffe innan tvätten kallar.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: pemmen

Åå du e bäst! Du å ja alfred! <3

2012-03-27 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0