Dear Santa!

I år önskar jag mig nog bara en enda sak. En bra jäkla karl !!
 
Tycker inte det ska vara allt för omöjligt. Jag har inga omöjliga drömmar som att bli super kändis eller mång miljonär, utan min enda dröm här i livet är att ha en fin familj, ett lagomt stort hus där jag kan stoppa in alla barn i och ett stort ljust kök där jag nån jäkla gång ska lära mig att laga mat.Jag vill ha ett svensson liv och jag har den finaste början på den. Min fina son Emil. Men nu, vill jag ha nått mer. Jag vill ha nån som kan sitta i soffan med mig på kvällarna och prata med. Jag vill ha nån att äta med veckorna Emil inte är här. Jag vill ha nån att dela mina funderingar med. Och ja, vi är alla vuxen här, jag vill ha nån att mysa med. Så snälla Tomten, om du ändå kunde finna mig en finan herre. Eller äre gud jag ska höra efter med?
 
 
Iaf så vill jag inte ha något av dom följande alternativen:
 
- Karl som i början verkar vara perfekt, men ger upp livet med dig för att ist dela det med Wow.
 
- Karl som man blir löjligt idiotiskt kär i men som aldrig är trogen.
 
- Karl som allt verkar klaffa med, men, när det väl kommer till kritan inte vill ha nån form av ansvar eller något liknande ett vuxet liv.
 
- Karl man tror är ens soulmate, men som som efter ett par år gör den klassiska " bedrar och lämnar dig för en yngre kvinna".
 
Oh yes, jag har haft dom alla.
 
Hälsningar Elina.
En bitter dam i Friggesund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0