Mysdag med bästisarna

Ja, först hade ja tvättdag hos mamman. Kul att hänga med mamman men inte allt för roligt att tvätta.
Men nu äre gjort iaf.
 
Sen kom Emmyt å hämta upp mig. Drog på macken å hyrde ett par filmer sen drog vi till Gelis.
Äntligen fick ja träffa henne å! :) Tog oss en lång fika med kaffe å go bullar. Prata igen ALLT sen sist vi sågs, vilket va längesen. Hon har ju även fått för sig att dra till Norge, så jag vet inte hur vi ska klara oss utan na. 
Tur att fejjan finns då :) Vid cirkus nio åkte jag å Emmy hem, å så kolla vi på filmerna vi hyrt. 
 
Tänkte att vi skulle börja med skräckisen å avsluta med nå lättsammare så kanske vi inte skulle va lika rädd när vi skulle skiljas :P Men skräckisen va inge hemsk, bara några hoppa till moments. Hope springs va riktigt rolig.
Inte rolig rolig utan shit-va-pinsamt-roligt :P Tror Emmy gick vid halv tre inatt så ja va liite trött idag.
 
Nu väntar jag på samma människa, för ja tänkte dra med na på loppisen å visa världens finaste/fulaste stol som ja hittade där för nån dag sen med mamman :)
 
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0